“Teràpia a les ones”, article al Diari de Girona sobre el programa de ràdio de la Fundació Astres

Foto: Diari de Girona

Des de la Fundació Astres us recomanem la lectura de l’article “Teràpia a les ones“, de Francesc Benejam, publicat al Diari de Girona el passat divendres 4 de juny de 2010. L’article és una crònica de l’emissió conjunta dels programes “Ens patina l’embrague” i “El cigne rostit” a Ràdio Salt, el passat dijous 3 de juny.

Aquest és un fragment de l’article, que podeu llegir completament clicant aquí:

“Falten cinc minuts per les cinc de la tarda i l’estudi de Ràdio Salt és un formiguer de gent que entra i surt carregat de papers. Magrat que molts dels presents ja tenen experiència en les ones, els nervis previs al directe hi són més presents que mai. I és que aquesta és la primera experiència conjunta que fan els usuaris de la Fundació Drissa i el Centre Residencial Can Font de Llorà, dos entitats dedicades a millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats psíquiques i transtorns mentals.

“Hola, molt bona tarda Fundació Drisa, som els nois i noies del Centre Residencial Can Font de Llorà, us parla la locutora Núria”. El programa comença i mica en mica els presentadors, tertulians i col·laboradors van agafant ritme i confiança seguint el seu guió”.

Us recordem que “El Cigne Rostit” és el taller de ràdio de la residència Cant Font que es realitza en el marc del Programa d’Ajustament Personal i Social del centre.

A part d’aquesta emissió del 3 de juny d’enguany, el passat 23 d’abril, diada de Sant Jordi, es va emetre un programa a través de Ràdio Sant Gregori i el proper dimecres 7 de Juliol de 2010 se n’emetrà un altre a través de Ràdio Nikosia de Barcelona.

Posted in Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , .