652 empreses contracten a través d’Incorpora

Nou logo Incorpora Girona abr10

El passat dimecres 1 de setembre el diari El Punt publicava aquesta notícia sobre el programa Incorpora de “la Caixa” a Girona.

Aquesta és la notícia publicada a el diari El Punt:

652 empreses contracten a través d’Incorpora

01/09/10 02:00 – girona – Anna Puig

Un total de 652 empreses gironines han contractat persones en risc d’exclusió social per mitjà d’Incorpora, el programa de foment de l’ocupació de l’obra social de La Caixa, des que el projecte es va posar en marxa, l’any 2006. L’objectiu d’aquesta iniciativa és crear ponts entre les empreses i les entitats socials que es dediquen a la integració laboral. Aquest programa ha facilitat un lloc de treball a 1.698 persones a la demarcació de Girona. I en el conjunt de Catalunya, el nombre d’insercions laborals puja a 7.143, en un total de 2.467 empreses. De manera prioritària, es donen oportunitats a immigrants, aturats de llarga durada, persones amb discapacitat, joves amb dificultats per accedir al seu primer lloc de treball i víctimes de la violència de gènere.

Darrera actualització ( Dimecres, 1 de setembre del 2010 02:00 )

Al grup de Girona del programa Incorpora hi participen 12 entitats, entre les quals la Fundació Astres i la Fundació Plataforma Educativa, qui a més és l’entitat coordinadora d’Incorpora Girona.

Les altres entitats d’Incorpora Girona són: Càritas Diocesana de Girona, Oscobe, Altem, Cooperativa La Fageda, Drissa, MAP, Àstrid-21, Mifas, Suara Cooperativa i Creu Roja Girona.

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , .