El programa Incorpora a la Fira de Mostres de Girona 2010

Incorpora Fira Mostres Girona 2010

Imatge: Incorpora de "la Caixa"

Per tercer any consecutiu el programa Incorpora de “la Caixa”, coordinat a Girona per Fundació Plataforma Educativa, participarà a la Fira de Mostres de Girona, que es celebra del 28 d’octubre a l’1 de novembre de 2010 a la Fira de Girona, en el marc de les Fires de Sant Narcís.

El programa Incorpora serà present a la Fira de Mostres dins l’estand de “la Caixa” i estarà representat pel grup Incorpora Girona, el conjunt d’entitats que desenvolupen el programa Incorpora de “la Caixa” a les comarques de Girona.

El programa Incorpora és un programa d’intermediació laboral de l’Obra Social Fundació “la Caixa” , basat en les necessitats del teixit social i empresarial i que garanteix una bona integració de la persona a l’empresa.

Formen part del grup de Girona del programa Incorpora la Fundació Astres i la Fundació Plataforma Educativa, qui a més és l’entitat coordinadora d’Incorpora Girona. Les altres entitats d’Incorpora Girona són: Càritas Diocesana de Girona, Oscobe, Altem, Cooperativa La Fageda, Drissa, MAP, Àstrid-21, Mifas, Suara Cooperativa i Creu Roja Girona.

Imatge: Fira de Girona

La Fira de Mostres de Girona és la fira multisectorial més important de les comarques gironines. Enguany el primer dia de la Fira de Mostres, el dijous 28 d’octubre, l’entrada és gratuïta.

Posted in Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , .