Bones pràctiques de la Fundació Resilis al 14è Fòrum FEDAIA

Cartell del 14è Fòrum FEDAIA

Els propers 21 i 22 d’octubre es celebra a Barcelona el 14è Fòrum FEDAIA (programa en pdf), enguany sobre les claus de progrés de la inclusió social d’infants, adolescents, joves i famílies.

La Fundació Resilis hi participa amb la presentació de bones pràctiques en l’articulació dels processos d’autonomia des dels Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE), que anirà a càrrec del Sr. Rafa Jiménez, Director del Servei de Promoció de l’Autonomia i l’Emancipació (SPAE).

El Servei de promoció de l’autonomia i emancipació (SPAE) agrupa un conjunt de programes i projectes adreçats als joves en risc que estan immersos en processos d’emancipació amb l’objectiu de proporcionar-los suport i estratègies que els permetin construir-se autònomament un futur d’oportunitats digne.

La FEDAIA (Federació d’Entitats d’Atenció i d’Educació a la Infància i Adolescència) que té per missió avançar en els drets de la infància i l’adolescència , tant a nivell personal, social com a polític, mitjançant un model d’actuació que garanteixi la qualitat de vida de la infància, l’adolescència i les famílies a Catalunya, especialment les més vulnerables.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .