Fundació Resilis participarà en una jornada sobre cooperació entre administracions i tercer sector del CBSS

Portada del díptic de la jornada "La cooperació i concertació entre les administracions públiques i el tercer sector social". Imatge: CBSS

El proper dimecres dia 17 de novembre el Consorci de Benestar Social de la Selva (CBSS) presenta la jornada ‘La cooperació i concertació entre les administracions públiques i el tercer sector social’.

La jornada vol ser un espai de referència i reflexió sobre el treball en xarxa, els reptes i les oportunitats que es plantegen en un moment, l’actual, tan decisiu en matèria social per posar de manifest la importància de la col·laboració entre entitats del tercer sector i l’administració pública a l’hora de desenvolupar polítiques públiques i accions per incidir en el benestar social de la ciutadania.

La Fundació Resilis, del grup Plataforma Educativa, serà present en la jornada a través d’una presentació que farà el senyor Jordi Barti, director del CRAE Pla de la Selva. Jordi Barti participarà a la taula rodona amb una intervenció emmarcada en el procés d’assentament d’un CRAE (Centre Residencial d’Acció Educativa) a la comarca i el seu impacte sobre la xarxa de serveis.

La jornada es celebrarà al Lotus Blau de les Termes Orion de Santa Coloma de Farners entre les 9 del matí i les 3 de la tarda.

Si teniu interès en participar-hi podeu formalitzar la vostra inscripció, gratuïta, a través de l web ww.selva.cat/tercersector

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , .