Comunicat de la Fundació Resilis arran de la tràgica mort de Mohamed Reda

La mort d’una persona jove sempre resulta especialment dolorosa, sobretot per a les persones que vivien amb ell, per a les persones que el van conèixer i tractar. En aquest cas les circumstàncies en què va ocórrer l’accident desafortunat d’en Mohamed no poden enterbolir aquest sentiment.

La Fundació Resilis, l’equip humà del CRAE Salt i els infants que hi viuen volem agrair les mostres de suport i condol rebudes per part de les persones, organismes i institucions, en aquests moments difícils i de dol. Aquest agraïment el fem extensiu a l’acompanyament rebut durant els dies que en Mohamed ha estat hospitalitzat.

També volem fer arribar de forma expressa el nostre condol a la seva família.

D’altra banda, lamentem el tractament sensacionalista i el poc respecte cap al col·lectiu de la infància amb què s’ha tractat el tema des d’alguns mitjans de comunicació, volem convidar els mitjans i serveis d’informació catalans i locals a recuperar el nivell d’autoexigència, rigor i compromís ètic que demana la responsabilitat d’informar.

Fundació Resilis.

Posted in Comunicats premsa Plataforma Educativa, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .