Boomerang, un innovador espai d’oci per a persones amb discapacitat

Logotip del projecte Boomerang

Casa_Musica_Mirona

Boomerang és una nova iniciativa de la Casa de la Música – La Mirona i d’un grup de professionals en l’àmbit d’atenció a les persones amb discapacitat .

Aquest projecte pretén cobrir un espai d’oci en un context musical inexistent a Girona per les persones amb discapacitat intel·lectual o altres discapacitats. Vol ser un espai integrador i inclusiu, utilitzant la sala La Mirona com escenari, en una sessió mensual on es podrà gaudir tant de música en directe i discoteca com d’activitats socioculturals, adaptant-lo a les necessitats d’aquest col·lectiu, tenint en compte, factors com la il·luminació, el so, el subministrament de begudes sense alcohol…

Amb Boomerang la Casa de La Música – La Mirona fa extensible el seu projecte a una àrea, la dels serveis socials i benestar, donant un sentit a la música entenguent-la com a recurs i plataforma per la inclusió més enllà de la pràctica cultural en sí mateixa. Conjuntament amb Boomerang s’ofereixen dos actviatats més en aquest àmbit:

• El curs de musicoteràpia per persones amb discapacitats intelectuals, que arrancarà el proper mes de maig
  • Tribukada, projecte de percussió amb persones amb discapacitat intel·lectual, amb inici previst el setembre d’enguany

Al capdavant del projecte Boomerang hi ha un equip de professionals format per Pere Carretero, integrant de l’associació La Farândula Social, entitat gironina que projecta i desenvolupa activitats de lleure alternatiu, i Bego Navarro i Laia Grifoll, diplomades en educació social amb un llarg bagatge en el camp de l’atenció a la discapacitat, actualment treballant a la Fundació Astres de Girona, entitat que treballa en el camp de l’atenció integral a la discapacitat.

Farandula_Social

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Fundació Astres, Notícies, Notícies Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , .