La premsa es fa ressó de la presentació de la Fundació Setba

Presentació de la Fundació Setba. Foto: Andreu Puig (Avui/El Punt)

La setmana passada es presentava a Barcelona la Fundació Setba amb l’impuls d’un primer projecte, el “Balcó de les Arts“.

La presentació, a càrrec de Carles Duarte, vocal de la Fundació Setba, Dario Olaortua, president de la Fundació Setba i Albert Rosa i Congost, tresorer i vocal de la Fundació Setba, i representant de la Fundació Plataforma Educativa, va tenir un notable ressó en mitjans de comunicació de presma escrita i digital.

Aquests són alguns dels titulars i fragments del recull de premsa (si en trobeu a faltar algun, us agrairem que ens ho comuniqueu):

La Vanguardia: La fundación Setba promocionará a artistas con discapacidad intelectual

“El responsable de Atención a las personas del Instituto Catalán de Asistencia y Servicios Sociales (Icass), Lluís Grande, ha destacado el “potencial” de la inclusión social a través de la cultura, y el director del Consell Nacional de la Cultura y de las Artes (CoNCA), Pep Montes, cree que la iniciativa “mejorará la percepción social de la creación artística”.”

Catalunya Press: La Fundació Setba neix per fer servir l’art com a element d’integració

“La Fundació Setba pretén desenvolupar tres línees: la cooperació amb altres Fundacions per desenvolupar conjuntament projectes solidaris; la recerca del mecenatge privat, en un moment de dificultats de l’administració volen rebre suport de empreses a través de les seves polítiques de RSC, i la innovació.”

Cultura 21: Cultura, medi ambient i atenció a les persones, eixos de la Fundació Setba

“Fer que la promoció de l’art i la cultura arribin al màxim nombre de persones, vetllar per l’atenció integral de les persones en risc d’exclusió i la preservació del medi ambient són els principals eixos fundacionals d’aquesta iniciativa en què hi col·laboren la Fundació Plataforma Educativa, la Fundació Lluís Carulla i la Fundació Astres.”

Social.cat: La Fundació Setba promocionarà artistes amb discapacitat

“‘Balcó de les arts’ és el nom del primer projecte de la Fundació Setba, la qual té per objectiu formar i promocionar artistes amb discapacitat intel·lectual.”

El Punt / Avui (Contra de Manuel Cuyàs): Des dels set balcons

“Olaortua es va acompanyar de Carles Duarte i Albert Rosa, membre de la fundació. “Què vol dir Setba?”. “És la contracció de «set balcons»”. El pis té set balcons que ofereixen una gran panoràmica. Set Portes als porxos d’en Xifré, set balcons a la plaça més porticada de la ciutat… Barcelona és esotèrica i sempre fa números. Els de Setba són per a una gran finalitat.”

Posted in Fundació Setba, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , .