El fotògraf @JordiRenart col·labora amb Plataforma Educativa

Imatge de la portada de la web de Jordi Renart. Foto: Jordi Renart

Jordi Renart, jove fotògraf professional gironí, ha col·laborat desinteressadament amb Plataforma Educativa realitzant una sessió fotogràfica gratuïta a les oficines de l’entitat per al banc d’imatges corporatiu.

La responsabilitat social no és patrimoni només de les empreses (RSE) o les corporacions (RSC), també és patrimoni dels professionals, dels autònoms i dels emprenedors com, en aquest cas, del fotògraf Jordi Renart.

Jordi Renart té, malgrat la seva joventut, una llarga trajectòria com a fotògraf realitzant diversos treballs de diferents estils: retrats, paisatges i panoràmiques, interiors, animals, concerts, publicitat… ha exposat la seva obra en diverses exposicions a Girona i a Barcelona. Actualment té dues exposicions a Girona, RENsperspectives, al bar-restaurant Ca l’Ós (c/ Cardenal Margarit, 11) i una altra exposició de fotografies a restaurant Esconxuro (c/ Anselm Clavé, 24).

Entre les feines professionals de Jordi Renart destaca la fotografia de Bill Wyman (exbaixista dels Rolling Stones) de la gira del música per Londres.

Podeu conèixer més el fotògraf Jordi Renart i la seva obra en aquests enllaços:

La col·laboració de Jordi Renart permetrà ampliar, amb fotografies de qualitat, el banc d’imatges corporatives de l’entitat.

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , .

Un projecte de: