“La fidelització del client en la inserció laboral”, seminari del programa Incorpora a Girona

fidelitzacio_client

El programa Incorpora de “la Caixa” ha organitzat una formació, en format seminari, en fidelització de clients en la inserció laboral.

Aquest seminari dóna continuïtat a les formacions fetes anteriorment de “Tècniques de Venda I i II” aplicades a la inserció laboral dutes a terme els anys 2009 i 2010, també en el marc del programa Incorpora.

Aquesta formació, destinada a professionals tècnics d’inserció laboral d’entitats socials o altres dispositius d’inserció públics o privats, vol explorar el concepte i la necessitat de fidelització també en l’àmbit de la inserció laboral, analitzant els seus avantatges, els elements de màrqueting intern i la implantació d’una estratègia de fidelització a llarg termini, per tal de facilitar la relació amb el client i que millori la qualitat dels serveis d’inserció laboral de les entitats vers els seus clients, les empreses.

Aquesta és la informació bàsica del seminari:

Data: 29 de juny de 2011
Lloc: Sala d’actes de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Informació
Direcció: Plaça Jordi de Sant Jordi, 1 – 17001 Girona
Hora d’inici: 17:30h
Durada: 2h 30 min.
Places: limitades a l’aforament de la sala
Preinscripcions: http://campus.incorpora.org

Aquesta formació, com moltes altres ofertes formatives d’Incorpora, és fruit de la col·laboració del programa Incorpora de “la Caixa” i l’Observatori d’Economia Solidària (OES), juntament amb la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació i l’Escola de Negocis universitària de la UdG.

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , .