Plataforma Educativa rep una donació de l’empresa @Ambisist

Josep Calahorra, d'Ambisist, amb Roger Casero, de Plataforma Educativa, amb el "xec" i la placa commemorativa del concurs de fotografia. Foto: Plataforma Educativa

Plataforma Educativa va rebre, aques passat dimecres 27 de juliol, una donació en productes i serveis per valor de 375 € de l’empresa de productres de neteja Ambisist. Aquesta donació forma part dels premis del concurs de fotografiaEl pas del temps” que l’empresa ha organitzat em motiu del seu 20è aniversari.

Roger Casero, membre del patronat de Plataforma Educativa, va assistir a l’entrega de premis en representació de l’entitat i va recollir el “xec” i una placa commemorativa de la col·laboració de Plataforma Educativa en el concurs.

A l’entrega de premis ECOSOL, empresa d’inserció de Càritas Diocesana de Girona, també va rebre una donació per al mateix import. Ambisist ha destinat 750 €, la meitat de l’import dels premis del concurs (1.500 €) a donacions en espècie a ambdues entitats. Amb aquestes donacions Ambisist ha mostrat novament el seu compromís vers les persones i col·lectius més vulnerables del seu entorn donant suport a les entitats socials que les atenen, aportant valor social a la seva responsabilitat social, que ja exerceixen de fa anys en altres camps, com el mediambiental i l’esportiu.

La part central de l’entrega dels premis va ser, naturalment, l’entrega dels premis als tres guanyadors del concurs de fotografia:

1r premi (400 €): Gabriel Paricio i Larrea (Girona)
2n premi (250 €): José Luis Botana Pérez (El Ferrol, La Corunya)
3r premi (100 €): Juan Vicente Ayuso García (Quart, Girona)

Els tres premiats, al centre de la imatge, del concurs de fotografia "El pas del temps" d'Ambisist. Foto: Plataforma Educativa

A l’acte d’entrega dels premis es va inaugurar l’exposició de les 25 fotografies finalistes del concurs “El pas del temps”, que tindrà caràcter itinerant i també s’exposarà, a partir de finals d’agost i fins a finals d’any, en aquests altres espais:

SALA POLIVALENT (Aiguaviva)
Del 29 d’agost al 30 de setembre de 2011

CAN GRUART (Vilablareix)
Del 3 d’octubre al 28 d’octubre de 2011

ESPAI XKOLÀ, Espai solidari de la Fundació Utopia (Girona)
Del 31 d’octubre al 28 de novembre de 2011

ERAM, Escola de realització Audiovisual i Multimèdia de la Universitat de Girona (Salt)
Del 30 de novembre al 30 de desembre de 2011

Us animem a visitar-les!

Descobreix Ambisist (vídeo corporatiu):

YouTube Preview Image

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , .