Darío Olaortua, president de la Fundació Setba, explica “El Balcó de les Arts” a BTV

Logotip de la Fundació Setba

El passat dijous 14 de juliol es van lliurar, al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els premis del certàmen “El Balcó de les Arts”, de la Fundació Setba. En motiu d’aquest lliurement la televisió local BTV va entrevistar el president de la Fundació, el senyor Darío Olaortua a l’informatiu Info Barris. Aquest és el fragment de l’entrevista:

YouTube Preview Image

Sota el títol “El Balcó de les Arts” s’ha creat l’exposició d’aquest certàmen artíctic de persones amb discapacitat amb les 25 obres finalistes. L’exposició, inaugurada el dia del lliurament dels premis, es pot visitar fins el proper 24 de juliol de 2011 al Reial Cercle Artístic de Barcelona.

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda el 23 de desembre del 2009 a Barcelona. Fundació Setba és una entitat col·laboradora de Setba Zona d’Art, espai cultural polivalent situat al cor de Barcelona i Plafaforma Educativa forma part del patronat.

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .