Ja ens podeu votar als Premis Blocs Catalunya 2011

Un any més hem presentat aquest bloc, el Bloc de Plataforma Educativa, als Premis Blocs Catalunya 2011, que organitza Stic.cat. Hem presentat el bloc a la categoria d’Educació, una de les 12 categories que contemplen els premis d’enguany.

Les 12 categories són:

• Cultura i tendències
  • Literatura (Premi LLetra UOC)
  • Periodistes i mitjans
  • Educació
  • Esports
  • Cuina, gastronomia i enologia
  • Universitats, recerca i ciència (Premi Universitat de Girona)
  • TIC
  • Política, economia i societat
  • Història, tradicions i patrimoni (Premi Omnium Cultural)
  • Turisme i viatges
  • Miscel·lània i Personals

El passat 1 de juliol de 2011 es va iniciar el període de votació popular, que s’allargarà fins el proper 10 de setembre a les 24h. Per votar els blocs presentats cal anar a la pàgina web dels Premis Blocs Catalunya 2011 i registrar-se. El registre és un pas imprescindible per a poder votar i es pot fer bé omplint un formulari de registre o bé registrant-se, des de la pròpia pàgina web dels premis, a través dels perfils a les xarxes socials Facebook o Twitter.

Una vegada registrats podreu accedir al vostre planell d’usuari que us donarà accés a la pàgina de votació dels premis. Des d’allà podreu votar un màxim de 12 blocs, 1 per categoria. Clicant en l’opció de vot de cada categoria es desplegarà el llistat de blocs de cada categoria, entre els quals haureu de seleccinar el què voleu votar.

El nostre bloc, el Bloc de Plataforma Educativa, el trobareu dins la categoria d’Educació.

Us animem a participar als Premis Blocs Catalunya registrant-vos i emetent els vostres vots en totes les categories; hi trobareu blocs molt interessants de tots els temes! I si penseu que esn mereixem el vostre vot, us agrairem que ens voteu!

La votació popular definirà els blocs finalistes per cada categoria i serà un jurat quiemetrà el veredicte final dels Premis Blocs Catalunya 2011.

Molta sort a tots els blocs presentats!

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .