12 mesos, 12 imatges, 12 frases de la Fundació Astres per al 2012

Imatges del calendari 2012 "L'art fer sensibilitat" de la Fundació Astes

L’art fet sensibilitat: Fundació Astres vivim el present per gaudir del futur” vol ser una mostra de les potencialitats i capacitats de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Com deia Paulo Freire: “Totes les persones sabem alguna cosa, totes n’ignorem alguna. Per això, aprenem sempre.”

Aquest calendari que teniu a les mans és la mostra de com els nois i noies del centre ocupacional de la Fundació Astres aprenen sempre. Com a través de l’art han après què és l’autonomia, la llibertat d’expressió i la creativitat. Les innovadores creacions de l’artista Clara Sullà els ha permès comentar l’important que és prendre decisions, dir el que volen i el que no volen, i adonar-se que les persones a les que no s’escolta pateixen.

12 mesos, 12 imatges, 12 frases:
Per veure les 12 imatges i les 12 frases de cada mes cliqueu sobre una imatge i es desplegarà; després podeu anar-les veient totes clicant sobre la paraula “next” de la part inferior, sota el títol de la imatge.

Podeu comprar el calendari “L’art fet sensibilitat” de la Fundació Astres en aquests punts de venda:

El preu del calendari és de 10 € i els diners aniran destinats al Projecte de Centre Ocupacional de la Fundació Astres de Girona.

Posted in Activitats Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .