El CRAE L’Espurna celebra el 5è aniversari!

Decoració del CRAE en motiu del 5è aniversari. Foto: CRAE L'Espurna

El passat divendres 18 de novembre de 2011 la Fundació Resilis va celebrar el 5è Aniversari del CRAE L’Espurna, un centre residencial d’acció educativa (CRAE) ubicat a Rubí.

De manera excepcional el CRAE L’Espurna va obrir les seves portes a totes les persones que al llarg de l’any fan possible que aquest projecte pugui tirar endavant, persones, empreses i insrtitucions que d’una manera o altra formen part de la seva història.

A la festa d’aniversari van assistir-hi el subdirector general d’atenció a la infància, Joan Mayoral, l’alcaldessa de Rubí, Carme Garcia, la regidora de Cohesió social i Serveis a les persones, Anna Maria Martínez, la Gerent i el Coordinador de la Fundació Resilis, Anna Suñer i David Ruiz, representants de l’associació de veïns del barri on està ubicat el centre, professionals que treballen en xarxa amb el CRAE L’Espurna, així com altres professionals de la Fundació Resilis.

La celebració del 5è aniversari també va permetre el retrobament amb antics treballadors i infants del CRAE L’Espurna, que també van assistir a la festa.

El CRAE (Centre Residencial d’Acció Educativa) és un servei que neix de la necessitat d’atendre infants i joves menors d’edat tutelats per la DGAIA (Direcció General d’Atenció a la Infància) i que cal separar del seu àmbit familiar de forma temporal.

El CRAE L’Espurna està situat al barri de la Plana de Can Beltran de Rubí. El centre és una casa antiga, construïda a principis de segle, i que va se reformada el 2006.

Els infants acollits al CRAE L’Espurna van decorar-lo per a l’ocasió utilitzant material de rebuig, reproduint les profunditats del mar.

Els darrers retocs a la decoració del CRAE L'Espurna per a la celebració del 5è aniversari. Foto: Ajuntament de Rubí

Per molts anys! I enhorabona per la festa!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , , , , , , .