El @Parlament_cat crea la comissió d’ #infància

Parlament de Catalunya

Imatge del Parlament de Catalunya. Foto: Parlament de Catalunya

El passat dijous 19 de gener el ple del Parlament aprovar i acordar crear la comissió d’infància del Parlament de Catalunya. La comissió tindrà pèr principal missió vetllar perquè la perspectiva de la infància es tingui en compte en qualsevol actuació del Parlament.

La creació de la comissió parlamentària d’infància és una de les reivindicacions que la Plataforma d’Infància de Catalunya (PINCAT), de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, va fer arribar, junt amb altres demandes, tan al Conseller Cleries com a la Presidenta del Parlament de Catalunya, la senyora Núria de Gispert.

Des de la PINCAT es valora molt positivament la creació d’aquesta comissió, valorant que pugui contribuir a vetllar pel desplegament la Llei de Drets i Oportunitats de la Infància i l’Adolescència, aprovada pel parlament de Catalunya a mitjans de maig de 2010.

La infància ja té qui vetlla per ella al Parlament de Catalunya, no només en l’acció normativa i legislativa en matèria d’infpància, sinó que qualsevol acció legislativa haurà d’incorporar la prespectiva d’infància.

Han fet bona feina tots els grups parlamentaris, però sobretot ha fet molt bona feina la PINCAT!

Posted in Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: