Acciona’t participa a la clausura del cicle formatiu en codesenvolupament d’Avalon

Joan Solà, del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament amb Carles Llorens, Director General de l'ACCD. Foto: Avalon

El passat dimecres 11 de gener d’enguany l’Associació Acciona’t, entitat del grup Plataforma Educativa, va participar a l’acte de clausura del Curs sobre Codesenvolupament organitzat per Avalon, amb la col·laboració de l’Agència Catalada de Cooperació al Desenvolupament (ACCD), celebrat a Barcelona.

Lilian Canté, voluntària de l’Associació Acciona’t, va assistir i participar en la presentació d’experiències d’organitzacions que van participar en el cicle formatiu Gestió de projectes de codesenvolupament, realitzat entre els mesos de maig i octubre de l’any passat.

A l’acte de clausura del cicle formatiu van assistir-hi, entre d’altres, Carles Llorens, Director General de l’ACCD i Joan Solà, Responsable de codesenvolupament del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.

L’Associació Acciona’t és una entitat sense ànim de lucre, que treballa per tal de potenciar la participació ciutadana, considerant que la implicació personal en petita escala pot produir grans canvis. Acciona’t neix per donar nom a totes aquelles persones (ciutadans, voluntaris, treballadors) que desinteressadament dediquen el seu temps lliure a iniciatives i projectes socials i de codesenvolupament.

Acciona’t són voluntaris, que dediquen temps a desenvolupar iniciatives en pro de l’acció social. Actualment, l’Associació Accionat compta amb més de 15 voluntaris actius que desenvolupen activitats socials a Girona.

Si voleu saber-ne més o tenir més informació per fer–vos voluntaris o col•laborar amb Acciona’t, només cal que us dirigiu a l’entitat enviant un correu electrònic a accionat@accionat.org expressant les vostres inquietuds.

Posted in Activitats, Activitats Acciona't, Associació Acciona't, Notícies, Notícies Acciona't, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.