#PessebreVivent al centre d’acollida Mas Garriga de la Fundació Resilis

Dos pastors a la vora del foc a la representació del Pessebre Vivent del CA Mas Garriga. Foto: Fundació Resilis

El passat dia 21 de desembre de 2011 el Centre d’Acollida Mas Garriga de la Fundació Resilis van fer una sorprenent representació, a l’aire lliure, d’un Pessebre Vivent, on els autèntics protagonistes van ser els joves.

L’immillorable marc i entorn natural que ofereix el centre, els efectes especials de llum i la música, tot escollit amb especial dedicació, van ser perfectes per acompanyar la representació dels personatges.

A la representació hi va assistir el personal del propi servei, així com la Directora dels Serveis Territorials de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA), Sra. Sílvia Casellas, acompanyada de la Dra. Neus Moragues, així com el Director General de Plataforma Educativa, Jordi Pascual, la gerencia de la Fundació Resilis, Anna Suñer i la coordinació tècnica, David Ruiz.

Eloi Palomeras, director del Centre d’Acollida Mas Garriga, va explicar com va sorgir la idea i com es va fer la proposta des de l’aula d’aprenentatge del centre, en el marc de treball de les tradicions catalanes.

Va remarcar que la professora va saber engrescar tant als joves com a la resta de l’equip, sense els quals no hauria estat possible que es desenvolupés amb tanta espectacularitat, en la confecció del vestuari, en la localització d’espais per les escenes, en la tria de música ambiental.

La representació de les escenes més típiques va finalitzar amb una cantada de nadales a la que hi va participar tot el públic convidat i amb un original “fotocool” dels tres reis amb tots els assistents. Tothom es va endur un petit obsequi marca de la casa que van realitzar els joves.

La diada va finalitzar amb un deliciós sopar de nadal, que varen compartir tots plegats i amb la ja tradional cagada de tió pels joves.

Un Centre d’Acollida és un recurs residencial que té per objecte acollir d’urgència els infants i adolescents en situació de risc. Més enllà d’oferir aquesta atenció immediata l’equip tècnic ha de realitzar l’observació i el diagnòstic de la situació personal i familiar que ha motivat l’ingrés i proposar mesures d’atenció dels menors acollits.

El pastor del pou del Pessebre Vivent del CA Mas Garriga.

El pastor del pou del Pessebre Vivent del CA Mas Garriga. Foto: Fundació Resilis

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: