Crida de @voluntaris_cat per a la campanya de recollida de medicaments del @bancfarmaceutic #JRM2012

5 Jornada de Recollida de Medicaments

Imatge de la 5 Jornada de Recollida de Medicaments. Foto: Banc Farmacèutic

El proper dissabte dia 11 de febrer de 2012 es farà, un any més, la Jornada de Recollida de Medicaments, organitzada pel Banc Farmacèutic. La recollida de medicaments es farà en farmàcies de Catalunya, Madrid i València.

En el cas de Catalunya des de la Federació Catalana del Voluntariat Social s’ha fet una crida per a captar persones voluntàries de suport a la campanya de recollida de medicaments.

Per a que la jornada sigui tot un èxit des de la delegació gironina de la Federació Catalana del Voluntariat Social es calcula que es necessiten entre 25 i 30 voluntaris per donar cobertura a les 17 de farmàcies gironines que hi participaran. A Catalunya es necessiten uns 300 voluntaris.

Si voleu participar com a voluntaris en aquesta iniciativa heu d’omplir aquest formulari del Banc Farmacèutic.

La funció dels voluntaris serà informar als clients de la farmàcia de la campanya de recollida i de l’entitat que se’n beneficiarà dels productes. Les farmàcies disposaran d’informació de la campanya de recollida, així com de les entitats benefactores.

En el cas de la demarcació de Girona la Federació Catalana del Voluntariat Social ha organitzat una reunió informativa per als voluntaris per al proper dijous 2 de febrer de 2012 a les 19.00h a l’Hotel d’Entitats de Girona (c/ de la Rutlla, 20-22).

Tal i com explica el Banc Farmacèutic “el farmacèutic participa sense ànim de lucre a través del donatiu que lliurement fa al Banc Farmacèutic una vegada finalitzada la Jornada. Aquest gest solidari del farmacèutic transmet a la societat un exemple de responsabilitat i sensibilització amb els problemes socials”.

Per a més informació sobre la campanya i sobre com participar-hi com a voluntaris podeu visitar el web www.bancofarmaceutico.es o bé enviar un correu electrònic a info@bancofarmaceutico.es

Procés de recollida de medicaments. Imatge: Banc Farmacèutic

Posted in Plataforma Educativa.

Tagged with , , .