Directius de Fluidra rehabiliten el CREI El Pedrenyal de la Fundació Resilis

Directius de l'empresa Fluidra al CREI El Pedrenyal de la Fundació Resilis. Foto: Fluidra

Més de cent directius de Fluidra, grup multinacional que cotitza a la Borsa espanyola dedicat al desenvolupament d’aplicacions per a l’ús sostenible de l’aigua, han participat en la rehabilitació d’espais del CREI El Pedrenyal de la Fundació Resilis durant la convenció anual de l’empresa, celebrada a Barcelona a finals de gener d’enguany.

L’acció, duta a terme al CREI El Pedrenyal, un Centre Residencial d’Educació Intensiva ubicat a Santa Maria de Palautordera (Barcelona), ha permès enfortir els vincles entre els directius de Fluidra, així com també contribuir en la seva motivació al realitzar una acció solidària en benefici de la comunitat.

El centenar de directius, procedents dels 36 països en què opera la multinacional, es van donar cita a Barcelona per posar en comú els nous projectes que prepara el grup i l’estratègia pels pròxims anys, basada en la internacionalització, l’eficiència, la innovació i la diversificació. Coincidint amb la trobada anual, es destinà un dia per treballar en la rehabilitació del CREI El Pedrenyal, que acull una vintena de nois i noies entre 12 i 18 anys.

Dividits en 11 grups, els directius van treballar per pintar les diferents sales del centre, els murs i balles exteriors, acondicionar el jardí, plantar arbres i crear una ludoteca. A més a més, el grup es va comprometre a instal•lar una piscina elevada per l’estiu.

L’acte va comptar amb la presència del director del CREI El Pedrenyal, Josep Maria Hernández, i del coordinador tècnic de la Fundació Resilis, David Ruíz, així com amb els joves del centre.

Per Eloi Planes, Conseller Delegat de Fluidra: “El resultat de l’activitat ha estat extraordinari. És realment emocionant veure l’entusiasme amb el qual més de 100 persones de diferents nacionalitats han treballat en benefici de la comunitat, així com la gran acollida dels nois i noies del centre, amb qui hem compartit la jornada”.

Fluidra, referent nacional i internacional per a l’ús sostenible de l’aigua

Fluidra és un grup multinacional que cotitza a la Borsa espanyola dedicat al desenvolupament d’aplicacions per a l’ús sostenible de l’aigua. La companyia ofereix solucions per a la conservació, conducció, tractament i gaudiment de l’aigua.

Fluidra opera a 36 països a través de 150 delegacions i centres de producció propis ubicats als principals mercats. Els productes de Fluidra es distribueixen a més de 170 països gràcies a una extensa xarxa comercial. El grup compta amb un equip humà al voltant de les 3.700 persones.

El respecte per l’aigua i el seu ús racional és la base de la filosofia del grup. Les companyies que formen Fluidra, algunes de les quals tenen una trajectòria de gairebé 40 anys, han crescut amb aquesta visió especialitzant-se en quatre unitats de negoci: el tractament d’aigües, la conducció de fluids, el reg i la piscina/wellness.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , , , .