Skip to content


El calendari 2012 del Pis Bolós de la Fundació Resilis, en senyal d’agraïment!

L’any 2011, el servei de promoció a l’autonomia i emancipació de la Fundació Resilis va atendre més de 40 casos de joves tutelats i ex tutelats, entre el Pis Bolós, els pisos assistits i el servei de seguiments en el medi.

En un primer moment us volia explicar la delicada situació dels joves als que atenem, però després de rellegir el que havia escrit, he decidit explicar-vos directament per què els nois i noies del servei han fet aquest calendari: per donar-vos les gràcies.

Gràcies als equips educatius que feu de la vostra sensibilitat una professió, gràcies als equips directius que feu del vostre lideratge una professió, però sobretot gràcies a les persones que amb la vostra tasca genereu una nova il·lusió cada dia a la oficina del carrer Garrotxa.

Per a vosaltres és aquest petit regal

Rafael Jimenez Ortega

Director del SPAE de la Fundació Resilis

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , , .



0 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.

*


Forma part de:
És un projecte de:
xarxanet.org - Entitats i voluntaris per un món millor