Formació per a dones emprenedores a l’EFCI Salt

Cartell del curs EFCI Dona emprenedora

L’Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació, l’EFCI de Salt inicia el proper dia 17 de febrer una nova formació gratuïta destinada al col•lectiu de dones emprenedores de Salt que es realitzarà els divendres de 9:30h a 13:30h al Centre Cultural Coma Cros de Salt.

L’objectiu d’aquesta edició és proporcionar eines que estimulin la creativitat i la originalitat d’aquest col•lectiu per tal que elles puguin assolir els objectius i les fites que es vagin fixant al llarg de la vida. Es treballa l’autoestima, l’autoconeixement, les dinàmiques de grup, el treball en equip, l’emprenedoria, les noves tecnologies… eines que creiem indispensables perquè elles puguin dur a terme les seves iniciatives i/o projectes de vida, així com, millorar la seva qualitat de vida i la de la seva comunitat.

Encara hi ha places lliures; podeu matricular-vos clicant aquí.

Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a: efcisalt@plataformaeducativa.org

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia.

Tagged with , , , , , , , , .