La Comissió Ètica de Plataforma Educativa estrena bloc!

La Comissió Ètica de Plataforma Educativa va estrenar, la setmana passada, “El bloc de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa“, un espai, segons defineixen, “de reflexió i debat sobre l’ètica aplicada a l’àmbit social, a les nostres organitzacions, programes i serveis, i també sobre l’ètica en general.”

Tal i com anuncien en el seu article de benvinguda al bloc s’hi publicaran, entre d’altres continguts:

Un dels objectius de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa és fomentar la participació de professionals de l’acció social al bloc, bé comentant els apunts, bé participant en el debat que generin els dilemes ètics que es vagin plantejant mensualment.

De moment al bloc de la Comissió Ètica hi podeu trobar una proposta formativa, un primer dilema ètic i una pel•lícula recomanada: Festen (La Celebració).

Podeu accedir al Bloc de la Comissió Ètica des d el’enllaç que trobareu a la barra lateral d’aquest bloc, on també hi enllacem les darreres entrades publicades.

El bloc de la Comisisó Ètica vol ser una contribució més a la permanència del valor Compromís de Plataforma Educativa: “Volem ser una entitat ètica, professional i respectuosa amb les persones i el medi ambient”

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , .

Un projecte de: