La Fundació Resilis fa una crida per participar en el procés de participació del Pacte per la #Infància

Portada del document de bases per al Pacte per a la Infància

En motiu de la celebració de dia de la infància el proppassat mes de novembre, es va presentar en un acte públic el Document de Bases del Pacte Nacional per a la Infància a Catalunya.

El Departament de Benestar Social i Família va obrir, setmanes després, un procés de participació per poder fer aportacions al document de bases.

La Fundació Resilis participa activament en aquest procés de participació, d’una banda formant part del grup de discussió del punt 1. Participació Social de la Infància que ha convocat el mateix departament, i de l’altra, a través de la PINCAT (Plataforma d’Infància de Catalunya) en la revisió de tot el document.

Amb la voluntat d’enriquir el debat i fomentar la participació la Fundació Resilis ha fet una crida a tot el personal educatiu a fer una lectura crítica constructiva de les bases posant a la seva disposició les direccions dels serveis, la coordinació i la gerència de l’entitat per fer arribar les seves aportacions de modificació, supressió o d’afegir continguts per tal de millorar el text inicial del Pacte per a la Infància, aportacions que l’entitat farà arribar a les diferents taules en les que participa.

Des de Fundació Resilis es considera que aquesta és una gran oportunitat per a participar activament en aquest procés, que ara és el moment de fer aportacions, abans no s’aprovi, porevisiblement abans de finals d’any, el document del Pacte per a la Infància definitiu.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , .

Un projecte de: