La participació com a eina educativa: el CRAE L’Espurna de la Fundació Resilis al Carnaval de Rubí!

Infants del CRAE L'Espurna a la Rua de Carnaval de Rubí. Foto: Fundació Resilis

El passat dissabte 18 de febrer d’enguany els infants i joves del CRAE L’Espurna de la Fundació Resilis varen participar a la Rua de Carnaval de Rubí!

La participació dels infants i joves en l’entorn més immediat, en la quotidianitat del barri, la participació en la vida de la ciutat on es troben, la participació en els esdeveniments socials, culturals, esportius, de lleure, etc, afavoreixen el seu desenvolupament, doncs entren en contacte amb experiències i espais de relació molt diversos que els enriqueixen i els fan créixer.

Ho explica molt bé la Meritxell, directora del CRAE L’Espurna: “la participació dels infants ha estat present en tot el procés, des de proposar i escollir quina disfressa seria l’escollida (per votació) fins a formar part activa del procés de creació i d’elaboració fins a sortir a la rua de la ciutat.”

La participació dels infants a la Rua de Carnaval de Rubí és un petit exemple de com es treballa des del CRAE L’espurna la relació amb el seu entorn i com hi participen activament.

La vida d’un CRAE, de qualsevol altre centre educatiu, no es pot desgillar de la vida que hi ha i es desenvolupa al seu entorn; n’ha de participar, doncs el centre i, sobretot, les persones que hi treballen i hi viuen, també són part de la comunitat.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis.

Tagged with , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: