Infància i Família, compartint experiències amb les famílies acollidores

Dins la programació d’activitats adreçades a famílies acollidores, la Fundació Infància i Família va organitzar, el passat dia 5 d’abril, un taller per elaborar els motius florals amb material de rebuig, i que configuraran el pati que l’Ajuntament de Girona cedirà a la fundació amb motiu de la 57a exposició Girona, Temps de Flors.

Aquest taller va possibilitar, una vegada més, un espai de trobada entre famílies acollidores i infants acollits on es van poder compartir inquietuds, dubtes, il·lusions en un ambient distès, lúdic i creatiu , un espai molt apreciat per les famílies.

La trobada es va dur a terme a les instal·lacions del carrer Garrotxa de Girona i el resultat el s’exposarà a Girona, Temps de Flors que es celebrarà del 12 al 20 de maig a la ciutat de Girona, esdeveniment que ens permet promoure i fer difusió de l’acolliment amb família aliena a la ciutadania.

La Fundació Infància i Família, una de les entitats del grup Plataforma Educativa, treballa perquè tots els infants puguin créixer i viure en una família.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família.

Tagged with , , , .