Internacionalitzant relacions entre entitats: trobada de la Fundació Astres amb l’entitat francesa Handas

Representants de les entitats Fundació Astres i Handas durant la primera trobada d'intercanvi. Foto: Fundació Astres

El passat dijous dia 15 de març de 2012 es va celebrar una trobada, a Barcelona, entre la Fundació Astres, entitat del grup Plataforma Educativa que atén a persones amb discapacitat intel·lectual, i l’entitat francesa Handas, entitat que treballa amb persones amb pluridiscapacitat o persones amb discapacitats múltiples.

Aquesta primera trobada tenia per objectiu el coneixement mutu dels serveis i programes d’ambues entitats per tal de valorar i identificar possibles i futures vies de col·laboració i intercanvis entre elles a nivell de persones ateses i professionals.

La coordinadora tècnica d’Astres, Glòria Fàbrega, va presentar l’entitat a nivell general (la missió, serveis i itineraris d’Astres, l’organigrama, equip humà i finançament) així com el context dels serveis per a persones amb discapacitat a Catalunya.

Per part de la Fundació Astres també es va presentar la residència Can Font, un servei residencial per a persones amb discapacitat i problemes de conducta, a càrrec de la seva directora, Imma Bellatriu.

També va participar en la trobada el responsable d’internacionalització de plataforma Educativa, Guillem Compte, qui va presentar el grup d’entitats Plataforma Educativa i el programa transversal d’internacionalització.

Per la seva banda l’entitat Handas també va explicar els seus serveis i programes. Precisament Handas s’ha integrat recentment a l’APF (Association des Paralysés de France).

Després de les presentacions i ponències les dues entitats van plantejar la possibilitat de trobar-se més endavant a Perpinyà per fer intercanvis de professionals i persones beneficiàries d’ambdues entitats.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Fundació Astres, Notícies, Notícies Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: