Reciclant blocs! De “Dóna valor als teus residus” al “Bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa”

Imatge del bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa

A Plataforma Educativa tornem a estar d’estrena!

Després d’estrenar, dies enrere, “El bloc de la Comissió Ètica“, avui ens fem ressò d’un nou bloc, “El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa”, bloc que substituirà i el bloc “Dóna valor als teus residus“, estrenat a finals de l’any passat en el marc d’un projecte homònim.

El motiu d’aquest canvi és la possibilitat de donar una visió més general d’allò que a nivell de medi ambient fem i donem valor a Plataforma Educativa, fent-ho des d’un espai més ampli i general no des d’un bloc d’un projecte.

El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa” està impulsat pel departament de RSC i recull també tot els apunts que es van publicar al bloc de “Dóna valor als teus residus”. Al bloc s’hi publicaran notícies, accions i activitats de les entitats, programes i serveis de Plataforma Educativa relacionades amb el medi ambient, així com informacions i notícies de caràcter més general.

Aquest bloc, s’afegeix a la “família de blocs i eines web de Plataforma Educativa“, formada a dia d’avui a nivell de blocs, a banda d’El bloc de Plataforma Educativa, per:

Així doncs el nostre espai de referència a la xarxa sobre medi ambient serà, a partir d’ara, “El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa“, acompanyat del perfil referent a Twitter, @qu4tre_R, estrenat també a finals de l’any 2011.

Us convidem a visitar-lo i seguir-lo!

Posted in Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , .