El CREI El Guaret de la Fundació Resilis celebra el 3r aniversari

El passat dia 11 d’abril, el CREI el Guaret de la Fundació Resilis va organitzar una jornada festiva en motiu del seu 3r aniversari.

La celebració, com els dos anys anteriors, es va plantejar de forma interna pels infants i joves així com pels i les professionals de la casa, i va consistir en una sèrie d’activitats extraordinàries:

• Activitats aquàtiques: bateig de mar a les instal·lacions del Club Nàutic Cambrils que va consistir en una sortida a mar en caiac, vela i en ‘banana’.
  • Una paella per dinar al centre i, després de dinar,
  • una sessió de vídeo on es van projectar pel·lícules de celebracions anteriors.

El director del centre, en Manel López i el seu equip van aprofitar aquesta efemèride per agrair a tothom haver fet possible el que avui és el CREI El Guaret i per ajudar-los a mantenir un esperit d’il·lusió i exigència en aquests temps difícils i de vegades poc motivadors.

Aquest és un fragment d’un text d’agraïment i reconeixement de la direcció del CREI El Guaret:

“Per a nosaltres sembla que faci molt més temps, de fet ja ho semblava tant el primer, com el segon any, suposo que això de la intensivitat fa aquest efecte. Però el cert es que són només tres anys, tres anys en què hem treballat plegats per construir i desenvolupar un projecte que donés resposta a infants/joves amb uns perfils molt complexos i, de vegades molt deteriorats, amb unes necessitats i carències molt difícils de cobrir.

Durant aquests 3 anys hem volgut no perdre mai aquest objectiu del centre de la nostra acció quotidiana, intentant no perdre’ns en la voràgine organitzativa, administrativa, documental, de recursos humans… i sense quedar-nos atrapats en aquesta dicultat i/o complexitat per justicar possibles desviacions de la nostra missió.

En aquest sentit ens hem sentit sempre reforçats, acompanyats i compresos i això ens ha donat conança i energia per continuar afrontant nous reptes i aançar tot allò assolit . Vull aprotar doncs aquesta ocasió per donar-vos les gràcies per haver fet possible el que avui és el Guaret i per ajudar-nos a mantenir aquest esperit d’il·lusió i exigència en aquests temps difícils i de vegades poc motivadors.

Així doncs, en nom de tots els infants/joves i les/els professionals del Guaret us vull traslladar i compartir aquesta felicitació pel tercer aniversari del CREI El Guaret.”

Us deixem amb aquestes imatges de la celebració del 3r aniversari del CREI El Guaret.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , .

Un projecte de: