Com ja us vam informar dies enrere la Fundació Infància i Família participa a l’exposició floral “Girona, Temps de Flors” fent difusió i sensibilització de l’acolliment familiar.
Aquest any la Fundació Infància i Família ha fet una petita instal·lació al barri de Santa Eugènia, un dels nous espais que l’exposició han obert a altres sectors de la ciutat.
Els motius florals de la instal·lació han estat elaborats amb materials reciclats i els han realitzat les famílies acollidores i els infants acollits, durant un taller que es va organitzar el passat 5 d’abril. La Fundació Astres també hi ha col·laborat amb la preparació de material de rebuig.
Amb la seva presència al Girona Temps de Flors la Fundació Infància i Família promou l’acolliment familiar.
El servei d’acolliments de l’entitat té l’objectiu de trobar famílies per a infants i adolescents que han estat separats de la seva família per un motiu o un altre, per un temps determinat.
En aquest sentit el projecte desenvolupa els següents objectius:
- Promoció i difusió de l’acolliment i sensibilització de la societat catalana.
- Estudi i estimació de la idoneïtat de les famílies que han fet la sol·licitud.
- Disposar i gestionar la borsa de famílies acollidores.
- Formació a les famílies que s’estan valorant i valorades.
- Seguiment i suport professionals a les famílies que han constituït un acolliment i als infants acollits.
- Preparació a les famílies i infants en el moment de finalització de l’acolliment, suport i recolzament en el procés d’acomiadament i el dol.
Fins aquest proper diumenge 20 de maig podeu veure la instal·lació d’Infància i Família per al Temps de Flors!
Us hi esperem!


















0 Responses
Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.