8a trobada de famílies acollidores de la Fundació Infància i Família

El passat dia 12 de maig la Fundació Infància i Família va organitzar la 8a Trobada de Famílies Acollidores a Can Puixet (Sant Celoni), una celebració a la que van assistir 38 famílies que van compartir experiències d’acolliment familiar.

El tema central de la trobada va ser “Què necessiten els nostres nens i nenes?” i es van poder compartir experiències, aprenentatges i actituds entorn al tema, es van buscar estratègies per esdevenir persones compromeses a treure el millor de nosaltres mateixos.

La Fundació Infància i Família va aprofitar aquest espai per agrair l’esforç i implicació de les professionals dels equips tècnics de Girona i Barcelona i la inestimable col·laboració de les persones que, voluntàriament, van ajudar-los a dinamitzar les diverses activitats que es van organitzar pels infants.

La Fundació Infància i Família té per missió treballar perquè tots els infants puguin viure i créixer en una família, ja sigui la seva o una d’aliena, motiu pel qual promociona l’acolliment a través de campanyes de sensibilització i fa recerca de famílies interessades i amb voluntat de ser acollidores.

Si teniu interès en ser família acollidora o voleu més informació podeu contactar amb la Fundació Infància i Família.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família, Plataforma Educativa.

Tagged with , .

Un projecte de: