La Fundació Astres visita l’entitat francesa Handas

Representants de la Fundació Astres i Handas a la trobada a Pollestres (França)

Representants de la Fundació Astres i Handas a la trobada a Pollestres (França). Foto: Fundació Astres

El passat 25 de maig de 2012 una delegació de la Fundació Astres va visitar el centre d’atenció a persones amb pluridiscapacitat de l’Associació Handas, entitat d’àmbit estatal a França, al municipi de Pollestres, al sud de Perpinyà.

Els integrants de la visita van ser la Imma i Anna de la Residència Can Font, la Cristina i la Gemma del Centre Ocupacional, la Montse de la Llar residència Sant Ponç i en Guillem, responsable d’internacionalització de Plataforma Educativa. Els van rebre l’Eva, assistent sociosanitària i en Pierre, director del centre, acompanyats pel i sotsdirectore.

La visita va consistir en una explicació de la tasca de la tasca que Handas fa al centre que té a Pollestres i un “tour” guiat de les instal·lacions, veient “in situ” les activitats que fan les persones beneficiàries de Handas.

Aquesta visita és la “torna” d’una primera trobada que Handas i la Fundació Astres van fer a mitjans del mes de març d’enguany a Barcelona; les dues entitats van acordar trobar-se de nou al mes de juliol a Girona per mostrar les instal·lacions de la Fundació Astres als professionals de Handas.

Des de la Fundació Astres es fa una valoració molt positiva de les trobades trans frontereres i no es descarta establir algun tipus d’intercanvi i/o col·laboració futura entre ambdues entitats.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Fundació Astres, Notícies, Notícies Fundació Astres, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .