Plataforma Educativa i altres entitats gironines signen un conveni amb la UdG

Anna Ma Geli, rectora de la UdG i Jordi Pascual, director general de Plataforma Educativa, durant l’acte de signatura del conveni

El passat dijous dia 17 de maig de 2012, coincidint amb la 2a Diada de la Solidaritat, es va realitzar la firma pública dels convenis de col·laboració entre la Universitat de Girona i 24 entitats socials de la demarcació que participen en la realització d’Activitats Solidàries i de Cooperació. Plataforma Educativa va ser una de les 24 entitats que va signar el conveni.

L’acte es va dur a terme a la sala de reunions de l’Escola Politècnica Superior i va comptar amb la presència de la rectora de la UdG, Sra. Anna Maria Geli, la Vicerectora Delegada d’Estudiants, Cooperació i Igualtat, Sra. M. Rosa Terradellas, i la directora general d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família, Sra. Violant Cervera.

Els convenis firmats busquen regular la col·laboració entre la Universitat de Girona i les entitats per la participació dels estudiants de la UdG en activitats solidàries i de cooperació.

Posted in Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , .

Un projecte de: