La Fundació Infància i Família organitza un berenar amb les famílies acollidores

Un any més la Fundació Infància i Família va organitzar un berenar per a les famílies acollidores de la demarcació de Girona. Ja en portem 5! El berenar es va fer el divendres 6 de juliol de 2012 a l’esplanada de darrera del Pavelló de Fontajau de Girona i hi van participar unes 25 persones entre adults i infants.

Cada família va portar una coca i el supermercat Bonpreu va col·laborar-hi aportant la beguda i el parament.

Espais com aquest permeten compartir experiències, conèixer famílies que també acullen i passar una bona estona compartint el projecte que tenim en comú.

Des de la Fundació Infància i Família agraeixen a les famílies la participació, al supermercat Bonpreu la col·laboració i a tothom us desitgen que passeu un bon i feliç estiu!

La Fundació Infància i Família té per missió treballar perquè tots els infants puguin viure i créixer en una família, ja sigui la seva o una d’aliena, motiu pel qual promociona l’acolliment a través de campanyes de sensibilització i fa recerca de famílies interessades i amb voluntat de ser acollidores.

Si teniu interès en ser família acollidora o voleu més informació podeu contactar amb la Fundació Infància i Família.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família.

Tagged with , , , , .

Un projecte de: