Plataforma Educativa participa a la 8a edició de Premis Jove Empresari de Girona de l’AJEG

Jordi Pascual, Director General de Plataforma Educativa, en una de les taules del sopar de gala de l'AJEG. Foto: AJEG

El passat dijous 12 de juliol de 2912 es va celebrar el Sopar de Gala de la 8a edició dels Premis Jove Empresari de l’Associació de Joves Empresaris de Girona (AJEG).

Enguany l’AJEG va convidar a Plataforma Educativa, com a entitat d’iniciativa social, per tal de presentar els projectes, productes i serveis que ofereix el grup amb la finalitat de trobar nous col•laboradors i potenciar la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de les empreses gironines.

L’acte va comptar amb la presència de prop de 130 assistents, la majoria empresaris, representants de les principals organitzacions empresarials, i també representants del Govern de Catalunya i l’Ajuntament de Girona, així com de Plataforma Educativa, amb una delegació encapçalada per Jordi Pascual, Director General del grup d’entitats.

Plataforma Educativa va “patrocinar” una taula d’empresaris que van poder conèixer de primera mà la tasca, tan necessària en el context actual, que realitzenles entitats del grup. Tots els assitents van rebre informació de Plataforma Educativa i alguns d’ells van ser obsequiats amb una mostra de bijuteria de la Fundació Astres, una de les entitats de Plataforma Educativa.

Iniciatives i propoistes com aquesta de l’AJEG permeten unir esforços entre la societat civil i empreses compromeses amb el territori i amb les persones, posant en valor el compromís solidari de les empreses gironines per la millora de la vida de les persones.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , .