Amunt.Ebre organitza una jornada de custòdia agrària a Deltebre

Amunt.Ebre, entitat del grup Plataforma Educativa, ha organitzat una jornada de custòdia agrària en la que participaran les entitats Fundació Humana i Dynamis-SAVIAE.

La jornada es celebrarà el proper dissabte 29 de setembre a Deltebre. Trobareu més informació d’aquesta jornada al nostre bloc de Medi Ambient.

Amunt.Ebre és una iniciativa té per objectiu desenvolupar una marca de transformació i comercialització de productes agroalimentaris ecològics vinculats a la inserció de persones amb risc d’exclusió social, mitjançant l’adequació d’una infraestructura pròpia ja existent.

Amunt.Ebre neix amb la voluntat de treballar per la integració sociolaboral de persones amb risc d’exclusió social , així com proporcionar-los un procés d’inserció laboral amb itineraris personalitzats i assistits de treball remunerat, formació en el lloc de treball i serveis d’acompanyament social.

Amunt.Ebre treballa al territori de les Terres de l’Ebre i l’equip humà que la conforma en aquest territori ha estat desenvolupant, a través d’altres entitats diferents projectes que tenen a veure amb la realitat socioeconòmica del territori.

Posted in Activitats, Activitats Amunt Ebre, Amunt Ebre, Notícies, Notícies Amunt Ebre.

Tagged with , , , , , , .