El Bloc de Medi Ambient és un dels Premis Blocs Catalunya 2012! #PBC12

Anna Sunyer, presidenta de Plataforma Educativa, i Roger Casero, coordinador web de l’entitat, amb el Premi Bloc Catalunya 2012. Foto: Plataforma Educativa

El Bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa va rebre, el passat divendres 5 d’octubre de 2012, el Premi Bloc Catalunya 2012 de la categoria sostenibilitat i medi ambient (professionals/corporatius). El jurat dels Premis Blocs el va escollir entre els finalistes de la seva categoria.

Anna Sunyer, presidenta de Plataforma Educativa, i Roger Casero, coordinador web de l’entitat, van recollir el premi a la gala de lliurament dels Premis Blocs Catalunya 2012 que es va fer a la Fira de Reus.

Aquest és un premi per totes les entitats, centres i serveis de Plataforma Educativa, que amb les seves bones pràctiques de sostenibilitat i de respecte i preservació del medi ambient donen vida al bloc!

El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa està impulsat pel departament de RSC de Plataforma Educativa, departament que, amb la voluntat de contribuir a una millora del nostre entorn, també endega i executa altres iniciatives en el marc de l’entitat, com les recomanacions per a tenir una oficina més sostenible o la formació a tots el personalde Plataforma Educativa en matèria de madi ambient.

El Premi Bloc Catalunya 2012 de sostenibilitat i medi ambient serà un estímul per a seguir essent fidels al valor de COMPROMÍS dels valors institucionals de Fundació Plataforma Educativa: Volem ser una entitat ètica, professional i respectuosa amb les persones i el medi ambient.

Moltes gràcies a tots els qui heu votat el Bloc de Medi Ambient durant el període de votació popular i enhorabona a tots els blocs premiats!

Posted in Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.