Recta Final de la 1a edició de l’EFCI Dones

La primera edició 2011- 2012 de la formació EFCI – Dones emprenedores inicia la recta final amb la presentació dels projectes d’empresa que han elaborat les participants. Es tracta d’un programa finançat per l’Obra Social “la Caixa”, i dissenyat i realitzat dina la metodologia de l’Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació (EFCI),

L’EFCI – Dones ha format a 18 dones residents a Salt en emprenedoria. Les alumnes vénen derivades per serveis socials i per entitats socials del municipi, i són participants amb una gran capacitat d’emprendre, amb molta motivació i que tenen un lideratge social a Salt.

L’acompanyament d’EFCI Salt a les 18 participants del projecte ha fet possible un canvi important en la seva situació socioeconòmica, la seva autoestima i en la seva capacitat de lideratge. Al llarg de les sessions que s’han desenvolupat aquests últims mesos, se les ha format en competències i habilitats per potenciar la seva creativitat i donar-los eines per que puguin dur a terme els seus projectes d’empresa.

Les últimes sessions de la formació es destinaran a tutories personalitzades per tal que les emprenedores acabin de polir detalls del seu projecte abans de fer-ne la presentació en societat. Us en mantindrem informats!

De les 18 dones que han fet la formació: 10 ja han desenvolupat el seu pla de negoci, i la resta segueixen en el procés de formació, acompanyament i si s’escau derivació a altres cursos o formacions adequades al seu projecte vital o han trobat feina durant aquest any, però continuen vinculades al projecte.

Felicitats a totes les participants i a aquells i aquelles que l’han fet possible EFCI – Dones emprenedores!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .