7a nit del Voluntariat de Girona

Cartell de la 7a Nit del Voluntariat de Girona

El proper divendres 30 de novembre de 2012 es celebra a Girona la 7a Nit del Voluntariat, organitzada per la Federació Catalana del Voluntariat Social i l’Ajuntament de Girona. organitzen

La 7a Nit del Voluntariat, que començarà a partir de les 8 del vespre al Pavelló Municipal d´Esports de Fontajau de Girona, comptarà amb la presència del periodista i escriptor gironí Rafel Nadal, que farà una conferència sobre el Voluntariat, i la Coral Àkan, que amenitzarà las vetllada. Per acabar, hi haurà un sopar a peu dret i el Concert de Gospel de fi de festa a càrrec del grup Gospelians. .

Plataforma Educativa va comptar el 2011 amb 60 persones voluntàries; d’aquestes 34 persones que desinteressadament van col·laborar amb nosaltres ho van fer donant suport a la Fundació Utopia en temes de cooperació internacional i atenció a persones necessitades del territori. Les 26 restants van col·laborar amb la resta d’entitats del grup Plataforma Educativa fent tasques de suport en activitats dels centres residencials, diades de famílies i en suport administratiu i/o campanyes puntuals d’acció social.

Des de Plataforma Educativa s’ha convidat a les persones voluntàries de l’entitat a participar i assistir a la 7a Nit del Voluntariat, un acte per al reconeixement i la trobada de persones voluntàries. Us animem a participar-hi també a vosaltres!

Si voleu participar-hi només cal que confirmeu la vostra assistència abans del 30 de novembre per correu electrònic (girona@voluntaris.cat) o al telèfon 972 227 911.

Posted in Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , .