La Fundació Infància i Família estrena bloc!

A principis d’octubre d’enguany la Fundació Infància i Família va estrenar “Tu pots canviar la vida d’un infant“, el bloc de l’entitat.

El bloc es va iniciar amb la pùblicació d’una carta de benvinguda de Montserrat Martín, presidenta de la Fundació Infància i Família, i compta ja amb tres entrades més, dues sobre jornades i seminaris i una recomanació d’una pel·lícula. Demà dimarts es publicarà una reflexió sobre el treball que un treballador de l’entitat està fent al Perú.

La Fundació Infància i Família preveu actualitzar setmanalment el bloc, publicant generalment els dimarts.

Us podeu subscriure al bloc via RSS o bé via correu electrònic; a la part superior de la barra lateral del bloc de la Fundació Infància i Família hi trobareu un espai per a introduïr el vostre email per, d’asquesta manera, rebre les actualitzacions al vostre correu electrònic.

La Fundació Infància i Família es constitueix l’any 2003 amb l’objectiu de garantir el dret dels infants a tenir una família i una llar on créixer, sigui la pròpia o aliena, en acolliment o adopció.

L’entitat està acreditada com a ICIF (Institució Col•laboradora d’Integració Familiar) per l’Institut Català de l’Acolliment i l’Adopció.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família.

Tagged with , , , , , , , , .