Voluntariat corporatiu de Panasonic a la Masia Rodon

Voluntaris de Panasonic davant la Masia Rodon. Foto: Fundació Resilis

El passat 4 d’octubre de 2012 60 persones treballadores del grup Panasonic van realitzar una acció de voluntariat corporatiu a la Masia Rodon de Valls.

Aquesta acció va permetre adequar tres dormitoris i el menjador amb el tot el necessari per al seu ús (pintura, mobiliari, il·luminació, decoració…). La Masia Rodon de Valls serà en breu un nou recurs residencial d’atenció a la infància, complementari al CREI El Guaret de la Fundació Resilis, equipament contingu que ja hi ha en funcionamen.

Precisament els joves del CREI El Guaret també van participar en aquesta activitat, integrant-la en les seves tasques diàries, pintant uns quadres per a decorar el menjador i realitzant uns escrits d’agraïment que van lliurar als responsables de Panasonic.

A banda de l’acció de voluntariat el grup Panasonic també es va comprometre a fer una donació al CREI El Guaret de 2 televisors de 50 polsades i 2 ordinadors portàtils.

Tota l’activitat es va dur a terme en un molt bon ambient, acompanyat d’un fantàstic dia.

Aquesta acció de voluntariat corporatiu és una acció de Plataforma Educativa que s’emmarca en la línia d’oferir serveis i accions de responsabilitat social a les empreses.

Des de Plataforma Educativa es valoren molt positivament aquestes accions de responsabilitat social; des de la perspectiva de l’empresa els hi permet apropar-se a realitats que tal vegada desconeixen, així com aportar, en aquest cas amb una acció de voluntariat, una ajuda i suport inestimable per a les entitats socials. D’altra banda aquestes accions de responsabilitat social també permeten enfortir les relacions i vinculacions entre el teixit empresarial i l’àmbit social, trobant punts d’interès comú en benefici de la comunitat.

La clau de les accions de responsabilitat social com el voluntariat corporatiu és que tothom hi guanya!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Resilis, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , .