Exposició itinerant sobre l’acolliment familiar de la Fundació Infància i Família

Durant aquest mes de gener podeu veure a la Biblioteca de la Casa de Cultura de Girona l’exposicióAcolliment Familiarde la Fundació Infància i Família.

L’exposició reflexiona al voltant de la figura de l’infant i la família i promou l’acolliment familiar. La majoria d’infants neixen i creixen en una família, en un nucli familiar enriquidor que compta amb el suport emocional, afectiu i educatiu necessari pel seu desenvolupament però altres infants, per diferents motius i/o problemàtiques familiars no poden viure a casa seva amb la seva família.

Després del seu pas per Girona aquesta exposició recorrerà altres biblioteques de les comarques gironines. Aquestes són les dates concertades fins a dia d’avui:

• del 9 al 30 de gener: Biblioteca Pública de Girona
  • del 28 d efebrer al 21 de març: Biblioteca de Castelló d’Empúries
  • del 26 de març al 16 d’abril: Biblioteca de Santa Coloma de Farners
  • del 16 de setembre al 7 d’octubre: Biblioteca de Blanes
  • del 5 al 26 de novembre: Biblioteca de Besalú
  • del 29 de novembre al 31 de desembre: Biblioteca Just M. Casero de Girona

És possible que al llarg d’aquest 2013 s’afegeixin més biblioteques a l’exposició itinerant “Acolliment familiar” de la Fundació Infància i Família.

Tant d’aquestes dates com de les que s’hi puguin sumar us n’informarem puntualment en aquest bloc, així com al bloc de la Fundació Infància i Família.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Infància i Família.

Tagged with , , , , .

Un projecte de: