Aquesta setmana bons periodistes, formació de famílies, mercat ecològic online, el MIC’13 i debats en treball social!

Avui divendres fem un repàs del què hem publicat als diferents blocs del grup Plataforma Educativa.

Vam començar la setmana parlant en aquest bloc, el dilluns, dels certificats de “bon periodista” que van rebre els nois i noies del taller de ràdioEl Cigne Rostit” de la Residència Can Font de la Fundació Astres. Uns certificats que reconeixen la bona tasca dels autèntics redactors de Can Font!

El dimarts al bloc de la Fundació Infància i Família vam fer-nos ressò d’una formació de l’entitat a famílies acollidores. D’aquest bloc també volem recordar-vos la publicació sobre l’exposició itinerant “Tu pots canviar la vida d’un infant”.

El dimecres al bloc de Medi Ambient vam publicar una breu crònica de la presentació del projecte Amunt.Ebre i del mercat ecològic online de productes ecològics de les Terres de l’Ebre un projecte que anirem seguint d’aprop i amb molt d’interès! I també molt interessant és la notícia que vam publicar la setmana anterior sobre la posada en funcionament d’una caldera de biomassa al CREI Mas Ritort gràcies a Som Energia.

El dijous els companys d’El Cigne Rostit ens van anunciar la seva participació al torneig de futbol MIC! El seu equip de futbol sala, que dies enrere van estrenar una nova samarreta, participaran la setmana vinent en aquets prestigiós torneig!

I finalment, també dijous, al bloc de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa ens vam fer ressò de la 3a edició dels Debats en Treball Social i Política Social. Per cert, en aquest bloc també podeu consultar la memòria 2011 de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa, un document que recull i repassa la breu, però intesna vida d’aquesta imprescindible comissió de la nostra organització.

La setmana vinent, més, molts més continguts als nosrtres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Amunt Ebre, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Infància i Família, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Amunt Ebre, Fundació Astres, Fundació Infància i Família, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Amunt Ebre, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Infància i Família, Notícies Fundació Resilis, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , .