Aquesta setmana sexualitat, “Es mi hija”, lletra petita, l’ètica en l’empresa i molt més!

Si avui és divendres , i ho és, avui toca fer repàs dels temes que hem publicat als diferents blocs del grup Plataforma Educativa.

Vam començar la setmana parlant en aquest bloc, el dilluns, del suport de la Fundació Privada Reddis de Reus al CRAE Ball de Cavallets, de la Fundació Resilis, per a la millora del treball amb les famílies dels infants acollits. Fan molt bona feina al CRAE Ball de Cavallets i amb aquesta subvenció de la Fundació Reddis podran fer-la encara millor!

Dimarts al bloc de la Fundació Astres vam fer difusió d’una xerrada sobre la sexualitat en persones amb discapacitat, un tema històricament tabú que cal afrontar amb la màxima normalitat. És amb aquest objectiu que la Fundació Astres ha organitzat aquesta xerrada! Hi esteu tots convidats!

També dimarts al bloc de la Fundació Infància i Família vam parlar-vos d’un llibre crític amb el sistema de protecció de menors, “Es mi hija“, de Franscisco Càrdenas, un llibre que relata i documenta un cas que va ser mencionat pel Síndic de Greuges de Catalunya en el seu informe anual de 2009.

De la Fundació Infància i Família recordar-vos que des del 26 de març fins el proper 16 d’abril de 2013 podeu veure l’exposició “Tu pots canviar la vida d’un infant” a la Biblioteca de Santa Coloma de Farners.

Dimecres, al bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa vam recomanar-vos llegir i mirar la lletra petita! Aquest dimecres us vam recomanar el programa de Televisió de Catalunya “Lletra petita“,un programa que ens ajuda a reflexionar sobre el nostre consum en relació a la sostenibilitat!

El dijous al bloc de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa ens vam fer ressò d’una entrevista a Begoña Sánchez Ramos sobre l’ètica en l’empresa en la que, entre d’altres temes, reflexiona al voltant de la frase “ser ético en la empresa es rentable”.

I finalment, també dijous, els companys d’El Cigne Rostit van lluïr de “Bons Periodistes“! Per cert, us recordem que aquests dies l’equip de futbol sala de Can Font participa al MIC!

La setmana vinent, més, molts més continguts als nosrtres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Infància i Família, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Astres, Fundació Infància i Família, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Infància i Família, Notícies Fundació Resilis, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .