Incorpora Girona col·labora i participa en el 3r Congrés Internacional de RRHH de Girona

Espai d'entrada al Congrés de RRHH de Girona, destinat als estands. Foto: Incorpora Girona

El programa Incorpora de “la Caixa” ha col·laborat i participat per tercer any en el Congrés Internacional de RRHH de Girona, que enguany ha arribat ja a la tercera edició, celebrat els passats 21 i 22 de febrer de 2013.

El grup d’entitats de Girona del programa Incorpora va ser present al congrés amb un estand i va aportar una de les ponències del congrés, concretament la ponència “RSE i RRHH: l’oportunitat d’aportar valors a l’empresa” , a càrrec Sr. Josep Ma Canyelles, Expert en Responsabilitat Social de les Empreses i Organitzacions. Promotor del think tank Responsabilitat Global.

El congrés, adreçat a directius, gerents, directors generals, responsables de recursos humans, gestors de personal o persones interessades en la gestió dels RRHH tant de l’empresa privada com de l’administració pública, va comptar amb més de 170 participants, augmentant notablement la participació respecte a l’edició de l’any passat.

L’objectiu del congrés és donar una formació de qualitat a partir de l’exposició de ponents de primer nivell i grans coneixedors dels RRHH tant en el sector públic com en el privat.

El 3r Congrés Internacional de RRHH de Girona ha estat organitzat pel Fòrum de Recursos Humans de la Garrotxa amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració, entre d’altres empreses i entitats, del programa Incorpora de “la Caixa”.

Plataforma Educativa és l’entitat coordinadora del grup de Girona del programna Incorpora.

Posted in Activitats, Activitats Plataforma Educativa, Notícies, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .