L’EFCI dóna el tret de sortida a la segona edició del projecte d’emprenedoria per dones saltenques

Mar Bosch, coordinadors pedagògica, i Raquel Sabater de Plataforma Educativa presentant la 2a edició del curs EFCI-Dones. Foto: EFCI

El passat dijous 7 de març de 2013 es va donar el tret de sortida a la segona edició de curs per al foment de l’emprenedoria de dones altenques de l’Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació (EFCI). La presentació del projecte es va fer, coincidint amb la proximitat del Dia Mundial de la Dona Treballadora, al Centre Cultural Coma-Cros de Salt.

Clara Minguillón, del Consorci de Benestar Social del Gironès – Salt ha destacat la qualitat del projecte: “L’EFCI és un dels primers projectes que ha rebut el Segell Inclusiu de l’Ajuntament pel seu valor cultural, ètic social…”.

Raquel Sabater, representant de Plataforma Educativa, ha destacat la seva practicitat i l’obtenció de resultats a curt termini: “Donem eines perquè les participants puguin reconèixer les seves competències i talents, millorant la creativitat i l’autoestima”.

En aquesta línia, Mar Bosch, coordinadora del projecte pedagògic, ha destacat la importància d’apoderar les dones tot “reivindicant i posant en valor el seu paper actiu i protagonista a la societat”.

L’EFCI, projecte del grup Plataforma Educativa, fomenta la iniciativa i la innovació, els talents personals i acompanya les dones en el camí l’autoocupació.

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , .