Presentació del curs per a dones emprenedores de l’EFCI-Dones de Salt en motiu del #diadelaDona

El proper dijous 7 de març de 2013 a les 12 del migdia es farà a la Factoria Cultural Coma-Cros de Salt l’acte d’inauguració del curs EFCI – Dones emprenedores d’aquest any, en el marc dels actes de commemoració del Dia de la Dona.

Després de la bona experiència de la seva primera edició l’EFCI-Dones torna a contribuir al desenvolupament cultural i social de Salt, encoratjant a les dones que hi participen a formar part activa de la comunitat tot liderant el seu futur.

Dones emprenedores” és un projecte de la Fundació Plataforma que, gràcies al suport de la Fundación Mutua Madrileña i la col·laboració de l’Ajuntament de Salt i la Fundació Utopia pot actuar amb el caràcter emprenedor, la capacitat creativa i la iniciativa d’un grup de dones saltenques.

La missió de l’EFCI-Dones és proporcionar les eines adients per tal que siguin capaces de treballar per millorar la seva qualitat de vida, esdevenint motor de canvi, catalitzadores de cohesió social en els seus entorns propers.

L‘objectiu és formar-les en el camí de la seguretat personal i la iniciativa professional des de la modalitat de tallers basats en el Cicle d’Aprenentatge Vivencial (CAV): clarificant idees, potenciant l’autoestima, reconeixent els seus propis talents amb la finalitat que d’elles sorgeixin idees de negoci. Les dones participants trobaran en l’EFCI el suport per dur-les a terme i crear el propi pla d’empresa.

L’Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació (EFCI) neix de la voluntat de contribuir al desenvolupament social i cultural formant facilitadores de la creativitat i la innovació amb el compromís de treballar amb i per les comunitats.

Totes i tots hi esteuu convidats!

YouTube Preview Image

Posted in Activitats, Activitats Fundació Utopia, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Utopia, Notícies, Notícies Fundació Utopia, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , .