Aquesta setmana Nahual, sobirania alimentària, exposició a Vidreres, educar en verd i prèvia de Sant Jordi

Avui divendres fem repàs dels temes que hem publicat als diferents blocs del grup Plataforma Educativa, en una setmana molt farcida d’informació!

Dilluns en aquest bloc vam informar-vos que el projecte Nahual arriba, en la seva 5a edició, a les comarques de Barcelona. Concretament a Tordera, on l’Ajuntament de Tordera ha volgut incloure el projecte Nahual i aprofundir més en la innovació, l’emprenedoria i la recerca dels talents personals en el seu territori, fet que ha permès, durant els tres mesos de durada del projecte, atendre a més de 50 tècnics i professionals del camp social, entre ells, tot l’equip educatiu del CREI Mas Ritort (Tordera) de la Fundació Resilis.

També dilluns, al bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa vam fer-nos ressò de la celebració de la Setmana de lluita per assolir de la Sobirania Alimentària, així com el dia internacional de la lluita pagesa, dos motius per a reivindicar els drets de la terra agrària, la pagesia i l’agroecologia.

Dimarts al bloc de la Fundació Infància i Família vam informar-vos que l’exposició itinerantTu pots canviar la vida d’un infant” arriba, avui divendres, a la Biblioteca Joan Rigau i Sala de Vidreres. L’exposició té la finalitat de donar a conèixer l’acolliment familiar a través de diferents fotografies i es podrà veure a Vidreres fins el proper 10 de maig. Aquesta exposició itinerant recórre diferents biblioteques públiques de les comarques de Girona gràcies a la col·laboració amb la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Girona.

Dimecres la diada de Sant Jordi va començar a fer-se present als nostres blocs, concremtament al bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa vam recomanar-vos el llibre “Educar en verd”, de Heire Freire, un llibre que promou que infants deixin de passar tantes hores en espais tancats i davant de tantes pantalles per potenciar el seu contacte amb la natura, en espais oberts i naturals promovent un estil de vida més saludable.

Dijous en aquets bloc vam anunciar-vos l’acte de lliurament dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueres que farem el proper dimarts 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, així com la presentació del cinquè llibre publicat per Plataforma Educativa, “Colors de nit. Reflexions interactives d’un educador social“, de Pep Plana, llibre que, com els altres quatre publicats, es podrà descarregar gratuïtament a través del web de descàrrega de llibres de Plataforma Educativa, que hem renovat recentment.

I finalment, avui divendres al bloc de la Fundació Astres han publicat la informació sobre les parades que faran per Sant Jordi, amb una gran varietat de productes, novetats i edicions especials de Sant Jordi! El proper 23 d’abril la Fundació Astres tindrà parada a Girona (Plaça Catalunya) i a Santa Coloma de Farners (carrer Pere Rodés, prop de la pastisseria Trias). Entre d’altres productes hi trobareu anells, braçalets i clauers especials de Sant Jordi i una jardinera amb un roser de roses de pitiminí elaborats per a l’ocasió! I naturalment, roses! Us hi esperem!

I la setmana vinent, més, molts més continguts als nostres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Infància i Família, Fundació Astres, Fundació Infància i Família, Notícies, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Infància i Família, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: