Aquesta setmana Sant Jordi, Premis d’Acció Social, Cadaqués Retorna i DJ Joaquin!!

Avui divendres fem un repàs del què hem publicat aquesta setmana als diferents blocs del grup Plataforma Educativa, en una setmana marcada per la diada de Sant Jordi!

Dilluns en aquest bloc vam informar-vos d’alguns actes i activitats que vam programar per la diada de Sant Jordi i dimarts, vam animar-vos a regalar els llibres de Plataforma Educativa!

També dimarts al bloc de la Fundació Astres vam proposar-vos regalar roses i bijuteria de l’entitat, destacant les peces que van fer especialment per celebrar la diada de Sant Jordi!

Dimecres en aquest bloc vam publicar el discurs de presentació de la presidenta de la Fundació Plataforma Educativa, Anna Sunyer, del llibre “Colors de nit. Reflexions interactives d’un educador social“, de Pep Plana. I al bloc dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueres vam publicar l’acta amb el veredicte del jurat.

Canviant de tema, més enllà de Sant Jordi, també dimecres al bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa vam fer-nos ressò de la campanya Cadaqués Retorna, una iniciativa de retorn d’envasos pionera!

Finalment dijous al bloc de la Fundació Astres vam anunciar-vos una exclusiva: l’estrena del DJ Joaquin, de la Residència Can Font, a l’Espai Musical Boomerang de La Mirona!

I la setmana vinent, més, molts més continguts als nostres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Astres, Notícies, Notícies Fundació Astres, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , .

Un projecte de:
En col·laboració amb: