Aquesta setmana taller sobre drogues, invertir en infància, economia del bé comú, valors i Anna & Iniesta!

Avui divendres fem repàs dels temes que hem publicat als diferents blocs del grup Plataforma Educativa.

Dilluns en aquest bloc, el Bloc de Plataforma Educativa, vam mostrar-vos una de les moltes activitats que fan els joves del CRAE Salt de la Fundació Resilis, un taller sobre el consum de tòxics amb els Mossos d’Esquadra de Salt. Una activitat molt ben valorada tan pels joves com pels Mossos d’Esquadra, així com pel propi equip educatiu del CRAE Salt.

Dimarts al bloc de la Fundació Infància i Família vam parlar-vos de la crida de la FEDAIA per a invertir en infància. La FEDAIA (Federació d’entitats d’educació i d’atenció a la infància i l’adolescència) creu que davant aquest escenari és indispensable que Espanya i Catalunya incrementin la inversió en infància homologant-la a la mitjana de països de la UE.

Dimecres, al bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa vam recomanar-vos assistir a la presentació de l’Economia del Bé Comú a Girona que es va fer ahir dijous. L’Economia del Bé Comú (EBC) és un projecte econòmic obert a les empreses i promogut l’any 2008 per l’economista austríac Christian Felber, que pretén implantar i desenvolupar una economia sostenible i alternativa al capitalisme.

Dijous, al bloc de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa ens vam compartir l’entrevista que el diari El Punt Avui va fer dies enrere a Joan Salicrú, codirector de la revista Valors. De l’entrevista en dediquem el titular que va deixar Joan Salicrú: “Ningú no pot viure al marge dels valors i l’ètica”.

I finalment, també el dijous, al bloc d’El Cigne Rostit vam compartir aquest magnífic vídeo del missatge d’agraïment de l’Anna de Can Font a Andrés Iniesta pel MIC Integra’13!

YouTube Preview Image

L’Anna i l’Andrés Iniesta, dos cracksdins i fora del camp!

La setmana vinent, més, molts més continguts als nostres blocs!

Posted in Activitats, Activitats Fundació Astres, Activitats Fundació Infància i Família, Activitats Fundació Resilis, Activitats Plataforma Educativa, Fundació Astres, Fundació Infància i Família, Fundació Resilis, Notícies, Notícies Fundació Astres, Notícies Fundació Infància i Família, Notícies Fundació Resilis, Notícies Plataforma Educativa, Plataforma Educativa.

Tagged with , , , , , , , , , , , , , , , , .